קרבות אלעד • שלומי אמונים: "גורמים שליליים בוחשים למען אינטרסים זרים"

מני גירא - שוורץ 2 Comment on קרבות אלעד • שלומי אמונים: "גורמים שליליים בוחשים למען אינטרסים זרים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום שישי התכנסו בכירי 'דגל התורה' לדון בתגובת הסיעה בעקבות פיטוריו של יו"ר דגל התורה באלעד אבי שטרן על ידי ראש העיר ישראל פרוש בעקבות ויכוח על מיקום קראוונים בעיר.

בהודעה הרשמית שיצאה מטעם המפלגה הליטאית נכתב כי "בישיבה שהסתיימה לפני זמן מה בדגל התורה בבני ברק בהשתתפות הח"כים, המזכ"ל ומנהל המחלקה המונציפאלית ונציגי דגה"ת בעיר אלעד, סוכם, כי דגה"ת מגבה את נציגיה בכל המהלכים, דגה"ת בטוחה שראש העיר הרב ישראל פרוש יבטל את ההשעיה של יו"ר דגה"ת באלעד הרב אבי שטרן כיו"ר ועדת תכנון ובנייה – כי זה חלק מהשותפות הקואליציונית".

ראש העיר אלעד ישראל פרוש יום הזיכרון

עוד נכתב בהודעה מטעם דגל התורה כי "סוכם שדגה"ת רואה את עצמה – חלק מרכזי בבחירותו של הרב ישראל פרוש לראשות עיר כשותף טבעי בקואליציה, כחלק מהסדרת חילוקי הדעות שהתגלעו לאחרונה בין הצדדים יכנסו לעניין ח"כ גפני וח"כ פרוש יחד עם הנוגעים בדבר על מנת לפתור את הבעיות וליישר את ההדורים בדרך הראויה והמכובדת".

הערב (מוצ"ש) הגיבו בסיעת 'שלומי אמונים' להודעת 'דגל התורה', "חבר קואליציה שמנפיק צווים כנגד ראש העיר, לא יכול לצפות ולקבל סמכויות ביצוע".

"אנו מברכים על החלטת ראשי דגה"ת והפוליטיקאים הותיקים שבה לגלות מעורבות ולקחת את המושכות לידיהם, בכדי למנוע מגורמים שליליים שבוחשים למען אינטרסים זרים, לפגוע להזיק ולחבל בטובת ציבור בני תורה, ובקשר ההדוק והמבורך בין הסיעות". נכתב.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם אין לכם משהו מעניין לכתוב, פשוט אל תכתבו, נמאס לנו!!!!!!!!!!!!